Merhaba
Sevgili arkadaşlarım, dostlarım bugün 2 Şubat 2012 benim de artık bir "Blog" um oldu. Duyurulur.
Bu blog'u açmamdaki sebeb yeni gördügüm yerleri, okudugum kitapları sizlerle paylaşmak, sizlerin de yorumlarını almak. Çektiğim fotografları paylaşmak. Yani yaşadıklarımı ve yaşayacaklarımı sizlerle paylaşmak. Ögrenme tutkumdan dolayı sizlerden de yeni şeyler öğrenmek. Bu blog sayesinde yazılarımı takip edebilir, yorumlarınızı yazabilirseniz beni mutlu edersiniz.
Tomris abla hadi hayırlı uğurlu olsun. Bir kurban kesmemişsin :) olmadı böyle
YanıtlaSilMaalesef bu hayat pahalılığında kesemiyeceğim:))
YanıtlaSil