Yaza Giriş'in hoşlukları
7 Haziran 2017 o gün Çarşamba grubu arkadaşlarla Heybeli Adaya gittik. Motora binerken arkadaşım Fatoş'la karşılaştım. Tabii birbirimizi epeydir görmediğimiz için çok konuştuk kıkırdadık. Motordan çıkınca gruptaki arkadaşlarla buluştuk tepedeki ruhban okuluna giderken ben, Bayram ve Ender Bey yokuş uzun ben çıkamam diye arabayla çıktık, çünkü daha çok yerlere gitme planları vardı. Ruhban okulunun içinde izin verildiği kadar fotoğraflar çektik. Etrafta dolaşırken kedi mivaylaması gibi sesler duyduk ama bu ses farklıydı. Sonra bir baktık ki! bu sesi çıkaran tavus kuşu imiş ve ağaca çıkmış meğer çiftleşme zamanı imiş o sesleri çıkarırken kuyruklarını yukarı doğru kaldırıp açıyordu, ağaca çıktığından dolayı o muhteşem renklerin fotoğrafını çekemedim. Alt tarafta üstü telle örtülü genişçe bir yerde beyaz tavus kuşları vardı. Ruhban okulundan çıktık, iskeleye doğru yürüdük, o gün orada pazar kuruluyormuş, bazıları yavaş yavaş mallarını toplamaya başlamışlardı. ...