Rastladığım en enteresan kediler ve Opera
Dün Sirtaki dersinden sonra arkadaşım Nebahatin evinden çıktım. Kaldırımda yürürken karşımda grili beyazlı tertemiz bir kedi beni görünce durdu. Şöyle beni adeta gözden geçirircesine baktı ,durdum, ay sen ne şeker temiz bir kedisin dedim. Kaldırımdan inip orada duran beyaz bir arabanın
arkasına geçti bekledi yoluma devam ettiğimi görünce yarım daire çizip tekrar kaldırıma çıktı. Şaşırıp kaldım zira bu kediçik beni mat etti neden mi! kedilerle olan ön yargımı yerle yeksan etti. Şimdi kedilere başka gözle bakıyorum. Benim kedim çok akıllı diyenlere şüphe ile bakıyordum. Ama şimdi
oo! kediler akıllanmış evrim geçiriyorlar diye bakıyorum.
Bugün arkadaşım Deniz Banoğlu ile Süreyya Operasında Benjamin Britten'ın Kötülüğün Döngüsü
eserini seyrettik. O otobüsle Levent'e döndü. Bende Altı yoldan 17 Pendik otobüsüne bindim, fakat
telefonumda şuna buna bakarken sen Göztepe durağını kaçır, taa Hayat Kolor'ın karşışındaki durakta kendine gel sonraki durakta in ve karşıya geç tekrar Göztepe'ye git. Ben eskiden trenle işe gidip gelirken bir sefer kendimi Pendikte bulmuş ve nasıl trenden inmiştim. Artık siz benim halimi düşünün...O zaman kitap okuyordum. Neyse durakta indiğimi gören bir bey "karşıya mı geçeceksiniz? diye sorunca ben "ışıklarda geçeceğim dedim" bekledim. O da durdu ben size yardım edeyim diyerek; elimi tuttu karşıya geçtik. Bende burada oturuyorum, iyi geceler dedi. tekrar karşıya geçti. Bende eve gayet rahat yürüdüm. Kibar bir bey.
arkasına geçti bekledi yoluma devam ettiğimi görünce yarım daire çizip tekrar kaldırıma çıktı. Şaşırıp kaldım zira bu kediçik beni mat etti neden mi! kedilerle olan ön yargımı yerle yeksan etti. Şimdi kedilere başka gözle bakıyorum. Benim kedim çok akıllı diyenlere şüphe ile bakıyordum. Ama şimdi
oo! kediler akıllanmış evrim geçiriyorlar diye bakıyorum.
Bugün arkadaşım Deniz Banoğlu ile Süreyya Operasında Benjamin Britten'ın Kötülüğün Döngüsü
eserini seyrettik. O otobüsle Levent'e döndü. Bende Altı yoldan 17 Pendik otobüsüne bindim, fakat
telefonumda şuna buna bakarken sen Göztepe durağını kaçır, taa Hayat Kolor'ın karşışındaki durakta kendine gel sonraki durakta in ve karşıya geç tekrar Göztepe'ye git. Ben eskiden trenle işe gidip gelirken bir sefer kendimi Pendikte bulmuş ve nasıl trenden inmiştim. Artık siz benim halimi düşünün...O zaman kitap okuyordum. Neyse durakta indiğimi gören bir bey "karşıya mı geçeceksiniz? diye sorunca ben "ışıklarda geçeceğim dedim" bekledim. O da durdu ben size yardım edeyim diyerek; elimi tuttu karşıya geçtik. Bende burada oturuyorum, iyi geceler dedi. tekrar karşıya geçti. Bende eve gayet rahat yürüdüm. Kibar bir bey.
Yorumlar
Yorum Gönder