Unutulan ....(5 years later !?)Evet ...
Blog yazılarıma 5 yıl ara verdikten sonra bugün tekrar başladım. Neden mi bugün! Zira bugün Kasev Vakfı Kadir-Rezan Has Ögretmen- Dinlenmeevi-Huzur evi Özel Bakım Bölümü Tesislerini ziyaret ettik. Bu ziyarette Öğretmenimiz Hasan Ersoy Şahin' in öğrencileri olarak ben, Tomris Sarhan, Nebahat Akkaya, Didem Yıldız onlara Sirtaki , Salsa ve tango danslarını sergiledik.
Ersoy hocamız İzmir zeybeği oynarken oradaki yaş almış gönlü genç konukları da kendisine eşlik etmeleri için davet etti, ve bu davete 3 bayan katıldı. bu dans sahnesi hepimizi çok duygulandırdı. Bunları sizlerle paylaşmak istedim.
Bugün sabah erkenden kalktım Aydınlık Gazetesinde Hayati Asılyazıcı köşesinde Mevsimle örtüşen ilkbahar yazısında 22 Mayıs 2017 de Perapalas salonlarında Gülsin Onay ve Erkin Onay ikilisinin verdiği resitalden bahisle Beethoven'in İlkbahar sonatını seslendirmişler. Bende hemen arşivimdeki Bu sonatın uzunçalar'ını buldum ve dinlemeye başladım asıl youtube'ta sizlere bendeki kayıtta seslendirenleri bulup paylaşacaktım ama vakit kısıtlıydı. Kasev programım vardı. Onun için bunu şimdi yapıyorum.
Mayıs'ın son haftası ve Haziran ayının başlayacağı bir haftaya giriyoruz. Herkese güzel bir hafta dilerken bende yarın sirtaki dersime gideceğim. Şimdilik hoşçakalın.
Ersoy hocamız İzmir zeybeği oynarken oradaki yaş almış gönlü genç konukları da kendisine eşlik etmeleri için davet etti, ve bu davete 3 bayan katıldı. bu dans sahnesi hepimizi çok duygulandırdı. Bunları sizlerle paylaşmak istedim.
Bugün sabah erkenden kalktım Aydınlık Gazetesinde Hayati Asılyazıcı köşesinde Mevsimle örtüşen ilkbahar yazısında 22 Mayıs 2017 de Perapalas salonlarında Gülsin Onay ve Erkin Onay ikilisinin verdiği resitalden bahisle Beethoven'in İlkbahar sonatını seslendirmişler. Bende hemen arşivimdeki Bu sonatın uzunçalar'ını buldum ve dinlemeye başladım asıl youtube'ta sizlere bendeki kayıtta seslendirenleri bulup paylaşacaktım ama vakit kısıtlıydı. Kasev programım vardı. Onun için bunu şimdi yapıyorum.
Mayıs'ın son haftası ve Haziran ayının başlayacağı bir haftaya giriyoruz. Herkese güzel bir hafta dilerken bende yarın sirtaki dersime gideceğim. Şimdilik hoşçakalın.

Yorumlar
Yorum Gönder